Kleding en textiel

Stichting Interkerk zamelt al sinds 1980 kleding en textiel in. Voor een deel wordt deze primaire levensbehoefte goedkoop of zelfs gratis ter beschikking gesteld van mensen die in onze regio (West Friesland) financieel in de problemen zitten.
Dit vindt plaats in het Keer(n)punt, Keern 197-199, 1689 PA Zwaag
(op de hoek van de Bobeldijkerweg, dicht bij restaurant Pejo).

De openstellingstijden zijn:

maandag t/m vrijdag 09:00-17:00
zaterdag 10:00-17:00
zondag gesloten

Voor noodgevallen is kleding en textiel ook buiten openingstijden 24/7 beschikbaar (bel dan eerst 0229-219995).

Ook mensen die NIET in nood zitten mogen ons werk als een gewone kringloopwinkel gebruiken. De berekende prijzen zijn laag: heel het werk staat in het teken van hulpverlening. We vinden het fijn wanneer mensen die het kunnen missen vrijwillig deze lage prijzen compenseren door onze giftenbus niet te vergeten. Met de opbrengst van de goederen wordt voor een belangrijk deel ons hulpverleningswerk betaald.

Zo krijgt gebruikte kleding weer een goede bestemming !!!

Kleding wordt voor een deel ontvangen bij het ophalen van oud papier (alleen in de woonwijken van Hoorn waar Stichting Interkerk dat doet: Risdam, Nieuwe Steen en Binnenstad).
Veel mensen bezorgen het ook zelf op Keern 197-199; dat kan van maandag t/m zaterdag, in elk geval van 10 – 17 uur, dikwijls ook daarbuiten (bel 0229 – 21 99 95).
Het kan ook thuis opgehaald worden (i.v.m. onze autokosten liefst meerdere zakken tegelijk, eventueel gecombineerd met huisraad).